Szczegóły Wydarzenia - PCE
V Ogólnopolski Zjazd Kierowników Działów Aparatury Medycznej
marzec
30 - 31
„Funkcjonowanie działów aparatury medycznej w ochronie zdrowia”
Miejsce : Warszawa/Falenty FALENTY CENTRUM SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNE Al. Hrabska 4b
Data: 30 marzec 2017

 

Program :

30 marca

12:30              rejestracja

13:00-13:40   obiad

13:45-14:00   otwarcie, powitanie uczestników

14:00-14:55   „Aspekty prawne i odpowiedzialność działów Aparatury Medycznej”

  • Podstawy prawne
  • wymagania względem certyfikatów ISO oraz akredytacji
  • Badania okresowe,
  • umowy serwisowe,
  • prowadzenie paszportów

Robert Wykowski - Kierownik Działu Sprzętu i Aparatury Medycznej, Szpital Bielański, Warszawa  

14:55-15:35   „Testery medyczne w pracy Działu Aparatury Medycznej. Jak je wybrać i właściwie wykorzystać” 

Grzegorz Nadolny, SAMSO – dystrybutor produktów Rigel Medical

15:35-16:15   „Prezentacja testerów medycznych firmy FLUKE Biomedical” 

Jarosław Dąbek, właściciel firmy MEACO

16:15-16:40   przerwa kawowa

16:40-17:15   „Systemy informatyczne jako pomoc w codziennej pracy działu aparatury medycznej" 

Maciej Szandar Apmedica

17:15-17:50   Debata plenarna„Cykl życia produktu-jak zrobić opis zamówienia. Jak robić pakiety do             

                        przetargów” - Robert Wykowski  i Danuta Jaskulska

17:50-18:05   przerwa kawowa

18:05-19:05   „Opis przedmiotu zamówienia sprzętu medycznego po nowelizacji ustawy Zamówień

                        Publicznych” 

Danuta Jaskulska, prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych w podmiocie leczniczym

19:30            kolacja

 

31 marca

08:00-09:00   śniadanie

09:00-10:00   „Aparaty rentgenowskie w praktyce”

  • Istotne wymagania prawne
  • Zakupy i instalacja
  • Bezpieczeństwo stosowania promieniowania rentgenowskiego.

Dr inż. Zbigniew Pluciński,  specjalista od aparatury elektronicznej i aparatury rentgenowskiej, inspektor ochrony radiologicznej

10:00-10:15    Prezentacja oprogramowania do zarządzania urządzeniami medycznymi firmy GE Medical Systems Sp. z o.o. – AssetPlus

10:15-10:30    „Oszczędnie znaczy mądrze – optymalizacja kosztów eksploatacyjnych dla placówek szpitalnych w zakresie zarządzania aparaturą medyczną” – Grzegorz Kołodziej, Dyrektor Zarządzający.

10:30-10:45    przerwa kawowa

10:45-11:25   „Oznaczenie CE i inne obowiązki wytwórców wg. Dyrektywy 93/42/EEC i Ustawy o Wyrobach

                        Medycznych”

  • Dyrektywy nowego podejścia; znak CE, Dyrektywa 93/42/EEC, inne dyrektywy
  • Klasyfikacja wyrobów medycznych
  • Moduły oceny zgodności – drogi do „uzyskania” znaku CE
  • System zarządzania jakością wg ISO 13485 – powiązanie z dyrektywą 93/42/EEC
  • Rejestracja wyrobów medycznyc

dr inż. Marcin Hryciuk, ekspert z dziedziny inżynierii biomedycznej. Od 2003 r. jako konsultant firm doradczych zajmuje się od strony praktycznej oceną zgodności wyrobów medycznych oraz zarządzaniem jakością i ryzykiem. Auditor systemów zarządzania jakością. Od 2008 r. prezes zarządu CEMED.INFO sp. z o.o. - firmy zajmującej się kompleksową obsługą wytwórców wyrobów medycznych w zakresie ich obowiązków prawnych.

11:25-12:15   „Nowoczesne systemy wyposażania placówek medycznych"

Jarosław Dobrzyński, dyrektor firmy AMDG, twórca portalu Medipment.

12:15-12:30   podsumowanie, dyskusja, zakończenie

12:30              obiad

Termin :
30 marzec 2017 - 31 marzec 2017     
Miejsce :
Warszawa/Falenty FALENTY CENTRUM SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNE Al. Hrabska 4b
Cena :
590 zł (brutto)
Zakwaterowanie i wyżywienie w pokoju 2-os.
210 zł (brutto)
Dopłata do pokoju 1-osobowego
95 zł (brutto)
Zapewniamy :
udział, materiały, przerwy kawowe, obiady
Zgłoszenia :
  1. poprzez wypelnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej

  2. e-mailem : pce@pce.com.pl

  3. faksem na nr (022) 890 20 02, 890 20 01

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy lub faxem. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas zgłoszenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

 

PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

 

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia faktury VAT bez podpisu osoby odbierającej.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia przed rozpoczęciem szkolenia ponosimy koszty w wysokości 100% ceny szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Dodatkowe informacje :

Dla osób niezmotoryzowanych organizujemy dojazd z Dw. Centralnego
o godz. 12:00. Szczegółowe informacje będą przekazywane osobom zaintresowanym  



Formularz zgłoszenia
Partnerzy wydarzenia
Wydarzenia
styczeń
01
kwiecień
22
maj
14
maj
20
Ilość dni szkolenia: 1