Wczytywanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Dokumentacja medyczna elektroniczna i papierowa w Podstawowej Opiece Zdrowotnej – ONLINE

w świetle wymagań prawnych, standardów akredytacyjnych i wymagań „bezpiecznego” podmiotu leczniczego

4 lutego, 2026 | godz. 09:00 14:00


PROGRAM :

Zapraszamy: pracowaników Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)

Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z obowiązującymi aktualnie różnymi wymaganiami dotyczącymi dokumentacji medycznej w POZ. Zostaną przekazane przydatne praktyczne rozwiązania prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej w podmiocie leczniczym.

09:00-09:15Wprowadzenie do szkolenia
09:15-09:45Wymagania prawne dotyczące dokumentacji medycznej
09:45-10:00Wymagania systemu akredytacyjnego CMJ dla dokumentacji medycznej
10:00-10:20Inne wymagania
10:20-10:35Przerwa
10:35-11:00Wybrane elementy DM POZ – dokumentacja patronaży położnych i pielęgniarek
11:00-11.35Wybrane elementy DM POZ – dokumentacja pielęgniarska: środowisko, punkt szczepień, zabiegowy
11:35-12:00Wybrane elementy DM POZ – dokumentacja lekarska
12:00-12:30Przerwa
12:30-13:00Udostępnianie dokumentacji medycznej
13:00-13:20Digitalizacja
13:20-13:30Incydenty związane z udostępnianiem DM
13:30-13:45Ocena dokumentacji medycznej – prezentacja formularzy
13:45-13:55Papier czy Elektronika – czy to jest PYTANIE?
13:55-14:00Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Prowadzący: lek. Andrzej Peńsko

lekarz specjalista chorób wewnętrznych, Pełnomocnik ds. jakości Przychodni Lekarskiej ORLIK w Warszawie, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Inspektor Ochrony Radiologicznej, konsultant Zarządów placówek medycznych w zakresie wdrożenia i utrzymania systemów akredytacyjnych dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej.

Informacje o wydarzeniu

TERMIN:
04 luty 2025
MIEJSCE:
Online godz. 09:00-14:00

Cena uczestnictwa:

CENA:
490 zł/os. (brutto)

Cena obejmuje:

udział, materiały szkoleniowe

* CENY OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OCHRONY ZDROWIA

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

DODATKOWE INFORMACJE :

Wymagania techniczne:

  1. Głośnik  /  lub słuchawki – niezbędny by słyszeć wykładowcę
  2. Mikrofon – przyda się jeśli będziemy chcieli zabrać głos, zadać pytanie (pytania będzie też można pisać na chacie)
  3. Kamera – jeśli zabierając głos będziemy chcieli się pokazać

Formularz zgłoszenia

Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.