Data: 28 wrzesień 2017
- Nowe definicje legalne w zamówieniach publicznych
- Nowe zasady dot. łączenia i dzielenia zamówień – konsekwencja dla wykonawców i zamawiających.
- Podział zamówienia na części. Obowiązek podziału czy swobodna decyzja Zamawiającego. Uzasadnienie do protokołu postępowania.
- Komunikacja zamawiającego z wykonawcami po nowelizacji – środki komunikacji elektronicznej .
- Plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego – Jak prawidłowo sporządzić plan aby wykonawcy mogli uzyskać niezbędne informacje ?
- Zmiana w zakresie sposobu liczenia terminów w postępowaniu.
- Warunki udziału w postępowaniu po nowelizacji – zmiana terminologii, zmiana zasad publikowania warunków. Przykłady warunków naruszających zasadę uczciwej konkurencji.
- Nowe podstawy do wykluczenia z postępowania – przesłanki obligatoryjne i fakultatywne.
- Self-celaning wykonawcy – praktyczne wskazówki.
- Nowe dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jak właściwie interpretować terminy wskazane w dokumentach wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona oraz w dokumentach uzupełnianych.
- Polisa OC w zamówieniach publicznych. Jak prawidłowo stawiać warunek udziału w postępowaniu?
- Ocena ofert - procedura standardowa i odwrócona.
- Nowe przesłanki odrzucenia ofert.
- Uzupełnienie dokumentów po nowelizacji
- Najważniejsze zmiany w zakresie zasad opisywania przedmiotu zamówienia – w szczególności czynności wykonywane w oparciu o umowę o pracę.
- Kryteria oceny oferty – nowości.
- Rażąco niska cena – zmiany.
- Zmiany umowy
- Odwołanie po nowelizacji.
- Oświadczenie wykonawcy. Wzory oświadczeń własnych udostępnionych przez UZP
- Praktyczne wypełnienie JEDZ w oparciu o przykładowy JEDZ z wykorzystanie eESPD.
- Omówienie przykładowych postępowań o udzielenie zamówienia, w tym dotyczących dostawy leków, serwisu sprzętu, zamówień do laboratorium, programów informatycznych.
Danuta Jaskulska - trener - prawnik, były arbiter z listy Prezesa UZP. Duże praktyczne doświadczenie, udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza, przewodniczącego komisji oraz kontroli prowadzonych postępowań. Uwzględnia rozwiązania problemów zamówieniowych w aspekcie systemowym i biznesowym.
-
poprzez wypelnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem: pce@pce.com.pl
-
faksem na nr (022) 890 20 02, 890 20 01
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy lub faxem. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas zgłoszenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia przed rozpoczęciem szkolenia ponosimy koszty w wysokości 100% ceny szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Rejestracja uczestników
Od godz. 12:00 w dn. 18 września 2017 r.
obiad godz. 13:00
Zajęcie rozpoczynają się:
w dn. 18 września 2017 r. o godz. 14:00
Zakończenie zajęć:
w dn. 19 września 2017 r. ok. godz. 13:00
Formularz zgłoszenia