Data: 15 maj 2018
- „Organizacja pracy Działu Aparatury Medycznej -sekcja napraw sprzętu medycznego, eksploatacja aparatury medycznej, planowanie inwestycji zakupu aparatury medycznej na przykładzie integracji sal operacyjnych nowo budowanego bloku operacyjnego”
- „Jak prawidłowo przygotować proces modernizacji oddziałów szpitalnych”
- Organizacja pracy Działu Technicznego – eksploatacja, zarządzanie mediami”
- „Jak prawidłowo przygotować proces modernizacji oddziałów szpitalnych”
- „Podstawowe obowiązki właściciela budynku w świetle obowiązujących przepisów”
- „Brak walidacji sprzętu medycznego a zdarzenia niepożądane –odpowiedzialność placówki”
- „Współpraca personelu bloku operacyjnego z działem technicznym”
- "Gospodarowanie odpadami w szpitalu"
- „Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”
- „Wdrożenie RODO - mapa wdrożenia”
- „Nowoczesne systemy wyposażania placówek medycznych"
- „Oszczędnie znaczy mądrze – optymalizacja kosztów eksploatacyjnych w zakresie zarządzania aparaturą medyczną”
- „Wybrane zagadnienia dotyczące rozwiązań inwestycyjnych – prezentacje”
- Robert Wykowski, Kierownik Działu Sprzętu i Aparatury Medycznej, Szpital Bielański, Warszawa
- dr inż. architekt Mariusz Pałaszewski, Społeczna Akademia Nauk
- mgr Leszek Pawlak, Dział Inwestycji i Eksploatacji, zarządzanie eksploatacją obiektu
- mgr inż. Krzysztof Rozbicki, Inspektor Nadzoru, kierownik budowy
- inż. Tadeusz Wrzosek
- Grażyna Złotkowska-Zapletal, b. Zastępca Kierownika Bloku Operacyjnego, Pielęgniarka Oddziałowa. Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Warszawa
- Danuta Jaskulska, prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych w podmiocie leczniczym
- Andrzej Peńsko, lekarz, auditor ISO, Administrator bezpieczeństwa informacji
- Jarosław Dobrzyński, dyrektor firmy AMDG, twórca portalu Medipment
- Piotr Śnieciński - dyrektor handlowy firmy MEDIKOL
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
-
faksem na nr (022) 890 20 02, 890 20 01
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
wymagane są wpłaty do 16 kwietnia 2018 r.
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
POBYT WYDŁUŻONY
Całodniowa wycieczka do Wilna 15 maja 2018r. Program zwiedzania:
- Ok. godz. 6:00 – Wyjazd z Augustowa.
- WILNO – spotkanie z przewodnikiem. Podczas zwiedzania zobaczymy m.in. kościół św. Piotra i Pawła na Antokolu, polski cmentarz na Rossie, cerkiew Św. Ducha, Rynek Starowileński, Uniwersytet Wileński (z zewnątrz), Pałac Prezydencki, przejdziemy malowniczymi uliczkami i zaułkami starówki do Katedry, wieża telewizyjna, z której rozprzestrzenia się piękny widok na całe Wilno.
- Czas wolny w Wilnie
- Ok. godz. 19:00 – Powrót do Augustowa.
Rejestracja uczestników na pobyt wydłużony: od godz. 17:00 w dn. 14 maja 2018 r.
Rejestracja uczestników na pobyt podstawowy: od godz. 15:00 w dn. 15 maja 2018 r.
Zajęcia rozpoczynają się:
w dn. 15 maja 2018 r. o godz. 19:00 warsztatmi networkingowymi (prosimy o zabranie dużej ilości wizytówek)
-
Zakończenie zajęć:
w dn. 17 maja 2018 r. ok. godz. 14:00
Formularz zgłoszenia