Data: 18 wrzesień 2018
- Wniosek i Umowa o dofinansowanie – istotne zapisy dla Działów Merytorycznych i Działów Zamówień Publicznych
- Wybór kierownika projektu. Współpraca osób w realizację projektu, wyznaczanie zadań, właściwa komunikacja pomiędzy poszczególnymi działami.
- Wskaźniki korekt za naruszenia w zakresie udzielania zamówień publicznych.
- Zagrożenia wynikające z niewłaściwego opisu przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności, dopuszczenie norm równoważnych.
- Precyzyjność przy opisywaniu warunków udziału w postępowaniu. Warunki utrudniające uczciwą konkurencję.
- Czy kryteria mogą ograniczać konkurencję?
- Korekty za nadmierne żądanie dokumentów.Dokumenty wymagane odpodmiotów trzecich oraz konsorcjum.
- Podwykonawstwo. Zapisy dotyczące podwykonawstwa, kluczowe części zamówienia. Przesłanki wykluczenia podwykonawcy z postępowania.
- Za co grożą korekty przy ogłoszeniach o zamówieniu? Obowiązkowe zapisy w ogłoszeniach dotyczące podmiotów zagranicznych, terminy publikacji i zamieszczania na stronie internetowej.
- Kontrole ex-ante i ex-post.
- Na co zwrócić uwagę przy opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia? Współpraca Działu Zamówień Publicznych z Działem Merytorycznym, gwarantująca spójność dokumentów.
- Kolejne etapy przeprowadzenia postępowania do zawarcia umowy lub unieważnienia postępowania.
- Możliwość zmiany umowy, kiedy zmiana wymaga aneksu?
- Opcje w zamówieniach publicznych.
- Właściwe dokumentowanie postępowania.
Szkolenie będzie prowadzone w formie dyskusji i wymiany praktycznych doświadczeń.
Udział w szkoleniu umożliwi zminimalizowanie ryzyka korekt w ramach danego projektu, w szczególności na zamówienia na dostawy sprzętu medycznego, system informatyczny czy też programy środowiskowe.
Danuta Jaskulska - prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych w podmiocie leczniczym
Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej.
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas zgłoszenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 7 dnia przed rozpoczęciem szkolenia ponosimy koszty w wysokości 100% ceny szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Zajęcia odbywają się 6 września w godzinach 10:00 - 15:00
oraz 7 września w godzinach 10:00 - 15:00.
Formularz zgłoszenia