Data: 02 czerwiec 2020
I. „Istotne zmiany w Prawie zamówień publicznych od 2021 r.”
1. Rola Głównego Księgowego w procesie udzielania zamówień publicznych
-
udział w komisji przetargowej – zadania i odpowiedzialność
-
akceptacja wzorów umów i zabezpieczenia środków
-
adnotacja dotycząca środków na zamowienie opcjonane.
-
oświadczenie o braku konfiktu ineteresów
2. Podstawowe zmiany w zamówieniach publicznych od 01.01.2021 r.
-
Zasdy wnoszenia i zwrotu wadium. Wadium w formie gwarancji z podpisem elektronicznym. Skan czy oryginał, istotne zapisy gwarancji, zwrot elektronicznej formy gwarancji.
-
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zasady wnoszenia i zwrotu zabezpiecznia. Zapisy do umowy.
3. Tryb podstawowy w zamówieniach krajowych. Omówienie trzech wariantów. Możliwość negocjacji w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
II. „Zmiany w przepisach prawa podatkowego w roku 2020 i ich wpływ na rozliczenia podmiotów leczniczych”
III. „Nowy standard rachunku kosztów - praktyczne doświadczenia”
-
wytyczne standardu rachunku kosztów
-
trudności i wyzwania we wdrażaniu
-
wykorzystanie informacji z nowego rachunku kosztów w zarządzaniu podmiotem
-
Danuta Jaskulska - prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych w podmiocie leczniczym
-
Małgorzata Mazurkiewicz - biegły rewident, prowadzi wykłady z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości; członek Komisji Egzaminacyjnej dla kandydatów na biegłych rewidentów, autor wielu zadań i pytań z zakresu podatkowego
-
Anna Anders-Szymańska - pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Finansowych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu. Odpowiadała za raportowanie finansowe oraz rozwój procesów kontrolingowych wraz z wprowadzeniem raportowana operacyjnego dedykowanego konkretnym obszarom działalności Szpitala. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektach konsultingowo-wdrożeniowych związanychz wykorzystaniem nowoczesnych koncepcji rachunków kosztów w polskich przedsiębiorstwach oraz kompetencje w implementacji rachunku kosztów w firmach o profilu produkcyjnym, dystrybucyjnym oraz usługowym. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i wykładowca na polskich uczelniach.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
-
faksem na nr (022) 890 20 02, 890 20 01
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Rejestracja uczestników od godz. 15:00
Zajęcia rozpoczynają się o godz. 16:00 w dniu 2 czerwca
Zakończenie zajęć ok. godz. 11:00 w dniu 5 czerwca
Formularz zgłoszenia