Przedstawiciel Medyczny w dobie Internetu
kwiecień
20
Czyli jak przygotować przedstawiciela handlowego do skutecznego pozyskiwania klientów branży medycznej w Internecie?
Miejsce : Warszawa, Airport Hotel Okęcie **** ul. Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa
Data: 20 kwiecień 2020

 

Program :

Konferencja przeznaczona jest dla dyrektorów naczelnych, handlowych, marketingowych firm medycznych.

PROGRAM KONFERENCJI

Skuteczne znalezienie i dotarcie do potencjalnych klientów w Internecie i pozyskanie zleceń.

  • błędy w procesie sprzedażowym,
  • metody dotarcia do potencjalnych klientów,
  • lejek zakupowy, czyli jak przekształcić Internautów w klientów,
  • automatyzacja Marketingu,
  • kanały komunikacji z klientami,
  • rola wizerunku w procesie pozyskiwania klientów.

Nowoczesna strona internetowa wizytówką twojej firmy - jak stworzyć skuteczne narzędzie?

  • metodyka skutecznego przeprowadzenia projektu (m.in. budżet projektu w kontekście TCO, komunikacja klient-wykonawca),
  • UX (m.in. responsive web design),
  • bezpieczeństwo (m.in. zgodność z RODO),
  • zapewnienie ciągłości działania, utrzymanie i zaplanowanie rozwoju.

Skuteczne SEO - czyli jak pozycjonować stronę www twojej firmy?

  • jak funkcjonują wyszukiwarki oraz jakie główne składowe decydują o pozycjonowaniu stron.
  • najbardziej aktualne metody pozycjonowania stron (SEO),
  • przykłady optymalizacji technicznej (on site), link buildingu oraz znaczenie content marketignu.

Filmy reklamowe w Internecie - jak stworzyć i promować by były oglądane?

  • jak we właściwy sposób włączyć działania video do strategii marketingowej.
  • w jaki sposób zwiększyć zasięg i konwersję,
  • jak sensownie zaplanować i zabudżetować kampanię z wykorzystaniem digital video.
  • omówienie najciekawszych przykładów z rynku (polskiego i amerykańskiego).

Google Analytics - jak efektywnie korzystać z tego typu narzędzi?

  • jak potężnym narzędziem w naszych rękach może być Google Analytics?
  • w jaki sposób mogę odkryć skąd pochodzą moi idealni klienci?
  • jak przestać wyrzucać pieniądze w reklamy w miejscach, gdzie ich nie ma?

Branżowy portal medyczny – narzędzie do wykorzystania w twojej firmie?

  • kto i na jakich zasadach korzysta z bazy danych,
  • mechanizm identyfikowania klienta,
  • analityka danych wskazująca na planowane inwestycje medyczne,
  • dostępność jednolitej bazy sprzętu medycznego  w Polsce.
Prowadzący :

Sebastian Krupa

Ekspert w zakresie marketingu internetowego oraz analityki. Współzałożyciel Agencji Interaktywnej – Kropka Pod i sp. z o.o. oraz firmy konsultingowej – Shookai sp. z o.o., zajmującej się Business Intelligence i analizą danych. Pracował z najbardziej wymagającymi klientami włączając korporacje z listy Fortune 500.

 

Adam Kottowicz

Ekspert ds. tworzenia oprogramowania, wdrażania systemów informatycznych. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży IT; projektant, architekt oraz project manager; główny architekt m.in. CEIDG.

 

Robert Piwowarczyk

Ekspert marketingu internetowego z 19 letnim doświadczeniem w sprzedaży i rozwijaniu zespołów sprzedaży. Współpracuje z mikro przedsiębiorstwami, ale też wspiera duże firmy takie jak PKP, Zdrovit, Webasto, Sanyo, FM Logistic, Danfoss i wiele innych.

 

Karol Wyszyński            

Ekspert komunikacji i digitalu z ponad 10 letnim doświadczeniem; Dyrektor kreatywnej agencji videomarketingowej. Autor m.in. kampanii świątecznej MALL.PL, która dotarła do ponad 8 mln odbiorców.

 

Marcin Łukianczyk

Ekspert e-commerce z ponad  17 letnim doświadczeniem w branży. Twórca największej uporządkowanej bazy e-booków w Polsce – upolujebooka.pl

 

Jarosław Dobrzyński

Ekspert sprzedaży i instalacji sprzętu medycznego w placówkach ochrony zdrowia. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie. Współtwórca i administrator największej bazy sprzętu medycznego pod nazwą Medipment.

Termin :
20 kwiecień 2020
Miejsce :
Warszawa, Airport Hotel Okęcie **** ul. Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa
Cena :
450zł + VAT 23%
Zapewniamy :
• udział w konferencji • materiały • ciągły serwis kawowy • lunch • możliwość konsultacji z Ekspertami
Zgłoszenia :

Zgłoszenia poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej.

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.

Faktury wysyłane są elektronicznie na adres mailowy uczestnika . Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZED SZKOLENIEM NA KONTO:

Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.

32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

Osoby uczestniczące w konferencji otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mail podany w formularzu. Przyjęcie zgłoszenia stanowi zawarcie umowy.

Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

Dodatkowe informacje :

ZAPRASZMY

  • właścicieli i dyrektorów firm medycznych
  • dyrektorów i kierowników działów handlowych, marketingu, sprzedaży

​​​​​​​Celem konferencji jest pokazanie możliwości wykorzystania Internetu i jego narzędzi do pozyskiwania informacji o planowanych i doraźnych zakupach sprzętu i wyposażenia medycznego na rynku polskim i światowym

Zyskasz wiedzę na temat pozyskiwania potencjalnych klientów w Internecie, budowy i pozycjonowania strony firmy, zastosowania marketingu opartego na YouTub oraz wiedzę na temat wykorzystania możliwości jakie daje zastosowanie w handlu portali branżowych.

Informacje organizacyjne

            09:00 – rejestracja uczestników

            09:30 – otwarcie konferencji i I blok tematów

            10:45 – przerwa kawowa + networking + konsultacje z ekspertami

            11:15 – II blok tematów

            12:20 – przerwa, lunch

            13:20 – III blok tematów

            14:45 – zakończenie i podsumowanie

Kontakt z organizatorem:

Renata Osińska-Woźniak

T:   530 080 040

M:  renata.wozniak@pce.com.pl



Formularz zgłoszenia
Partnerzy wydarzenia
Wydarzenia
styczeń
01
listopad
30
Ilość dni szkolenia: 1
grudzień
02
Ilość dni szkolenia: 1
grudzień
05
Ilość dni szkolenia: 1