Data: 07 lipiec 2020
Szkolenie będzie prowadzone na żywo, będzie możliwość zadawania pytań i wymiana doświadczeń.
I. Rola Głównego Księgowego w procesie udzielania zamówień publicznych
- udział w komisji przetargowej – zadania i odpowiedzialność
- akceptacja wzorów umów i zabezpieczenia środków
- adnotacja dotycząca środków na zamówienie opcjonalne.
- oświadczenie o braku konfliktu interesów
II. Podstawowe zmiany w zamówieniach publicznych od 01.01.2021 r.
1) Zmiany w planie postępowań o udzielenie zamówienia
- Zawartość planu postępowań
- Zmiana zasadpublikacji planu postępowań
- Aktualizacja planu postępowań
2) Nowe zasady szacowania wartości zamówienia
- Obowiązek łącznego szacowania wartości podobnych dostaw oraz tożsamych usług
- Szacowanie zamówień obejmujących opcje lub wznowienia
- Termin ustalenia wartości zamówienia, w tymzamówienia udzielanego w częściach
3) Zasady wnoszenia i zwrotu wadium. Wadium w formie gwarancji z podpisem elektronicznym. Skan czy oryginał, istotne zapisy gwarancji, zwrot elektronicznej formy gwarancji.
4) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zasady wnoszenia i zwrotu zabezpieczenia. Zapisy do umowy.
III. Tryb podstawowy w zamówieniach krajowych. Omówienie trzech wariantów. Możliwość negocjacji w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
IV. Zamówienia na środki ochrony indywidualnej związane z COVID-19
Danuta Jaskulska - prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych w podmiocie leczniczym. Były arbiter z listy Prezesa UZP, wieloletni praktyk, szkoleniowiec, doradca w zamówieniach publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi.
Zgłoszenie na szkolenie odbywa się poprzez:
- wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej.
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenie.
Faktury wysyłane są elektronicznie.
Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Uczestnicy kursu otrzymają link do pokoju Online na mail podany w zgłoszeniu.
Szkolenie odbędzie się w formie online w godzinach 10:00 - 15:00
Formularz zgłoszenia