Data: 07 czerwiec 2021
I.
1. Przygotowania Działu Aparatury Medycznej w dobie COVID-19:
- poszerzenie wiedzy na temat przeciwdziałania COVID-19,
- weryfikacja niezbędnej aparatury,
- określenie priorytetów wyposażenia,
- aktualizacja procedur postępowania z aparaturą,
- środki ochrony osobistej,
- przygotowanie dodatkowego stanowiska pracy.
2. Pozyskiwanie środków na zakup niezbędnej aparatury.
3. Napotkane problemy i sposoby ich zapobiegania.
4. Dział Aparatury Medycznej podczas pandemii:
- nowe zadania,
- współpraca z serwisami zewnętrznymi.
5. Przyszłość Działów Aparatury Medycznej.
II. Organizacja i wyzwania działu aparatury medycznej podczas realizacji inwestycji. Płynność i efektywność w stosowaniu ustawy prawo zamówień publicznych.
1. Aparatura medyczna jako kompleksowe zjawisko inwestycyjne – inżynieria kliniczna
- eksploatacja
- inwestycje
- research & development
- szkolenia
2. Inwestycje duże i małe
- różnice
- podobieństwa
- wyzwania
- trudności
3. Ustawa PZP – nowa wersja starych problemów
- OPZ – poprawność opisu
- podchwytliwe pytania do SIWZ
- kryteria jakościowe
- efektywność (współpraca z działem ZP)
4. Realizacja inwestycji
- dział aparatury a technologia medyczna (planowanie)
- współpraca z poszczególnymi uczestnikami procesu
- odbiory i przejęcie obiektu wraz z wyposażeniem (gwarancja)
III. Zamówienia publiczne w dziale aparatury medycznej w aspekcie nowej ustawy
- Analiza potrzeb i wymagań
- Zasady opisu przedmiotu zamówienia
- Oświadczenie o niekaralności oraz o braku konfliktu interesów
- Raport z realizacji umowy
IV. Ważne aspekty przy doborze sprzętów podnoszących bezpieczeństwo epidemiologiczne w placówkach medycznych
-
Agnieszka Sopel - jako ekspert realizuje zadania dla Ministerstwa Zdrowia, inżynier kliniczny Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, prezes Instytutu Inżynierii Klinicznej. Obecnie jako praktyk – inżynier kliniczny współpracuje z licznymi jednostkami ochrony zdrowia w zakresie doradztwa związanego z technologią medyczną, inżynierią kliniczną oraz zgodności projektów z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Bierze udział w realizacjach inwestycji szpitalnych, tworząc pełne specyfikacje warunków zamówienia, w tym funkcjonalne opisy aparatury medycznej w zgodności ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Realizowała zlecenia przy Centrach Symulacji Medycznej jako ekspert ds. sprzętu medycznego dla Ministerstwa Zdrowia. Absolwentka Zakładu Neuroanatomii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej kierunku inżynieria biomedyczna w specjalności inżynieria kliniczna oraz kierunku zarządzanie w ochronie zdrowia Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Studentka kierunku lekarskiego oraz doktorantka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
-
Robert Wykowski specjalista d.s. Serwisu Sprzętu Medycznego z ponad 15-sto letnim doświadczeniem w branży. Pracował m.in. Dla Fujinon, Fujifilm, Magstim i Micromed; obecnie kierownik Działu Sprzętu i Aparatury Medycznej Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
-
Danuta Jaskulska, prawnik, były arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, uczestnik postępowań po stronie zamawiającego, współpracuje z wykonawcami w całej procedurze zamówieniowej, trener z zakresu zamówień publicznych. Szkolenie jest poparte przykładami z dotychczasowej, aktualnej praktyki
-
Łukasz Tatuśko - firma Greenpol
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Rejestracja uczestników od godz. 12:30 w dn. 7 czerwca 2021 r.
Zajęcia rozpoczynają się:
w dn. 7 czerwca 2021 r. o godz. 13:00
Zakończenie zajęć:
w dn. 8 czerwca 2021 r. ok. godz. 13:30
Formularz zgłoszenia