Data: 23 wrzesień 2024
-
Modele zarzadzania - Agnieszka Olchawska, executive coach, trener oraz konsultant z zapleczem biznesowym i psychologicznym. Od ponad 20 lat wspiera ludzi i organizacje w podnoszeniu kompetencji komunikacyjnych i przywódczych. Łączy empatię i wrażliwość na ludzkie sprawy z biznesową orientacją na cel i osiąganiem wymiernych rezultatów.
-
Właściwa gospodarka lekowa oddziału – propozycje działań organizacyjnych poprawiających skuteczność, bezpieczeństwo i efektywność farmakoterapii - Piotr Kaczmarczyk, dr n. farm., farmaceuta szpitalny, twórca autorskiego programu optymalizacji gospodarki i logistyki lekowej szpitali oraz leczenia żywieniowego. Autor książki o niedożywieniu szpitalnym pt. BIAŁY GŁÓD. Właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej INTERMEN Piotr Kaczmarczyk.
-
Wykorzystanie zdarzeń niepożądanych dla poprawy bezpieczeństwa pacjentów - Dorota Zasowska pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością, dyplomowana pielęgniarka, trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy podmiotach ochrony zdrowia, szkoleniach z zakresu dbałości o poprawę jakości i bezpieczeństwa pacjenta i pracownika. Od 15 lat zajmuje się oceną i wdrażaniem jakość w ochronie zdrowia.
-
Psychologiczne aspekty monitorowania zdarzeń niepożądanych - kultura braku oskarżeń i stygmatyzacji - Justyna Rutkowska, psycholog, psychoterapeuta, trener kadr medycznych, wykładowca na kierunku Psychologia SWPS, dyrektor VERSO Instytut Psychoterapii i Zdrowia. Od 20 lat związana z ochroną zdrowia i szkoleniami, członek Towarzystwa Promocji Jakości. Współtworzyła projekt: „Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” realizowany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, 2016 – 2019. Prowadzi szkolenia w zakresie komunikacji klinicznej, asertywności, higieny psychicznej, zdarzeń niepożądanych, stresu i wypalenia zawodowego.
-
Wybrane zagadnień dotyczących prawa pracy - Dariusz Hajdukiewicz, lekarz, specjalista chirurg, specjalista zdrowia publicznego, dr nauk prawnych, nauczyciel akademicki w Szkole Zdrowia Publicznego CMKP i w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
-
Ochrona prawna personelu w aspekcie ustawy o jakości - Mateusz Kępa, prawnik, ekspert prawa medycznego. W latach 2015–2020 pełnił funkcję Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
-
Elektroniczna dokumentacja medyczna - Marcin Czelej, matematyk/informatyk, specjalista ds. szkoleń i wdrożeń systemów medycznych HIS, administrator systemu HIS w Szpitalu Bielańskim w Warszawie. Ponad 12 lat doświadczenia w branży medycznej.
-
Kompleksowe wyposażenie szpitala w aspekcie pracy personelu pielęgniarskiego - Hubert Burek, Dyrektor ds. Technologii Medycznych w PORR S.A.
-
Hospitalizacja pacjenta z diagnozą psychiatryczną - Mateusz Kępa, prawnik, ekspert prawa medycznego. W latach 2015–2020 pełnił funkcję Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
-
Profilaktyka zakażeń - wybrane zagadnienia - dr n. med. Anna Szczypta, Konsultant Krajowy w dziedzinie Pielęgniarstwa Epidemiologicznego.
-
Wsparcie pielęgniarskiej kadry zarządzającej w rozwoju kwalifikacji i kompetencji pielęgniarek - prof. dr hab. Maria Kózka, Zakład Pielęgniarstwa Klinicznego Wydział Nauk o Zdrowiu UJCM.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Formularz zgłoszenia