Data: 14 wrzesień 2022
„Psychologiczne aspekty budowania zespołu”
- myślenie strategiczne i taktyczne
- ukryte algorytmy podświadomości - jak powstaje decyzja
- emocje czy intelekt - co rządzi w człowieku
- 8 etapów tworzenia wartości w zespole
- 8 stylów interpretacji rzeczywistości i czemu ludziom trudno się porozumieć
- skąd wiadomo kogo potrzeba do zespołu i jak go znaleźć
- jak wykorzystać różnice indywidualne członków zespołu (temperamentalne, kompetencyjne, emocjonalne itd.) z korzyścią dla wszystkich
- 5 elementów poczucia satysfakcji z pracy
- style przywództwa w praktyce.
„Budowanie zespołu i umiejętności technik negocjacji”
Szkolenie przeprowadzane jest metodą Colba tzn. składa się z 4 etapów: doświadczenie – analiza – wiedza - transfer, które opiera się na połączeniu wiedzy z ćwiczeniami, grami i z dyskusją.
- Zespół,
- grupa – definicja,
- Proces zespołowy,
- Etapy,
- Role grupowe wg Belbina,
- Dysfunkcje pracy zespołowej,
- Analiza zespołu wg Lencioniego,
- Technika FUKO
„Techniki negocjacyjne”
Szkolenie przeprowadzane jest metodą Colba tzn. składa się z 4 etapów: doświadczenie – analiza – wiedza - transfer, które opiera się na połączeniu wiedzy z ćwiczeniami, grami i z dyskusją.
- Definicja,
- Parametry negocjacji,
- Pojęcia np. Batna, Watna, Zopa,
- Style negocjacji,
- Fazy negocjacji,
- Manipulacje w negocjacjach
MARCIN WANKE
Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek: Andragogika (edukacja dorosłych), wielu kursów i szkoleń w zakresie zarządzania, marketingu, projektowania i organizacji szkoleń, coachingu biznesowego i życiowego, akredytowany coach Welth Dynamics i Sprctum of Welth Dynamics, Flow Consultant – Talent Dynamics. Współzałożyciel i dyrektor Agencji Marketingowej „RZUT OKA”, działającej nieprzerwanie od 1994r., pracującej dla takich marek jak: BIC Polska, Thomson Consumer Electronics Polska, Mercedes-Benz Polska, WURTH Polska, Lindt&Sprungli Polska i wielu innych. Członek zarządu Synergy Concept Consulting Konsorcjum. Współzałożyciel firmy szkoleniowo-eventowej „High Potential”, specjalizującej się w działaniach edukacyjnych, nakierowanych na rozwój biznesowy i osobisty. Organizator wielu konferencji i szkoleń biznesowych, mówca i trener. Autor programów szkoleniowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania efektywnych zespołów oraz efektywności osobistej. Konsultant, coach biznesowy i życiowy, doradca strategiczny zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym, relacjach rodzinnych i zespołowych.
MIKOŁAJ WESZKA
Od 2015 roku rozwija swoje umiejętności jako trener. Posiada certyfikat Szkoły Trenerów „Metrum”. Doświadczenie zawodowe rozpoczął od 2003 roku w branży farmaceutycznej, w której pracuje do dziś na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. Swoje doświadczenie w pracy w biznesie rozwinął poprzez pracę jako Dyrektor Operacyjny w firmie produkcyjnej z branży górniczej, w które odpowiadał za Dział handlowy oraz produkcję. Specjalizacja trenerska: techniki sprzedaży, sprzedaż B2B, wywierania wpływu, obsługa klienta, negocjacje, komunikacja. Jego doświadczenie trenerskie jest związane nie tylko ze strefą prywatną (branża medyczna, farmaceutyczna, górnicza, tytoniowa) ale również z budżetową (uczelnie wyższe).
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Czas trawania zajęć:
I DZIEŃ
09:30 rejesteracja uczestników
10:00-13:00 wykłady
13:00-14:00 obiad
15:00-19:00 wykłady
II DZIEŃ
10:15:00 wykłady (w trakcie przerwa na obiad)
Formularz zgłoszenia