Data: 11 październik 2022
Program szkolenia:
1. Rola inwentaryzacji w jednostce na podstawie regulacji prawnych i standardów.
2. Funkcje, cele, zasady inwentaryzacji.
3. Metody i techniki przeprowadzania inwentaryzacji.
4. Terminy i częstotliwość ich przeprowadzania.
5. Udział biegłego rewidenta w spisie z natury zapasów.
6. Przygotowanie i organizacja inwentaryzacji zapasów drogą spisu z natury:
- odpowiedzialność kierownictwa jednostki za wdrożenie zasad przeprowadzania inwentaryzacji,
- dokumentacja niezbędna do przeprowadzenie inwentaryzacji m.in. harmonogram inwentaryzacji , zarządzenie kierownika jednostki, instrukcje inwentaryzacyjne, arkusze spisowe,
- etapy inwentaryzacji oraz obowiązki osób biorących w nich udział.
- elektroniczna dokumentacja w procesie inwentaryzacji.
7. Inwentaryzacja w czasie COVID-19.
8. Zasady inwentaryzacji zapasów:
- Leki i materiały opatrunkowe,
- niewszczepialny jednorazowy sprzęt i wyroby medyczne
- wszczepialne wyroby medyczne dostarczone na zasadach komisu.
9. Przebieg inwentaryzacji:
- błędy i nieprawidłowości najczęściej popełniane w toku prac inwentaryzacyjnych i jak ich uniknąć,
- ruch składników w czasie trwania spisu z natury,
10. Ustalenie przyczyn różnic inwentaryzacyjnych
- wyjaśnienie i rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych,
- rozliczenie osób materialnie odpowiedzialnych za stwierdzone niedobory lub szkody,
- protokół końcowy,
- archiwizacja dokumentów inwentaryzacyjnych,
11. Niedobory i nadwyżki towarów a koszty i przychody podatkowe,
Katarzyna Dankowska - ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych - CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Szkolenie w godzinach 10:00- 15:00
Formularz zgłoszenia