- To wydarzenie minęło.
Inwentaryzacja zapasów i środków trwałych w podmiocie lecznicznym
18 października, 2024 | godz. 10:00 – 15:00
PROGRAM :
- Rola inwentaryzacji w jednostce na podstawie regulacji prawnych i standardów.
- Funkcje, cele, zasady inwentaryzacji.
- Metody i techniki przeprowadzania inwentaryzacji.
- Terminy i częstotliwość ich przeprowadzania.
- Udział biegłego rewidenta w spisie z natury zapasów.
- Przygotowanie i organizacja inwentaryzacji zapasów drogą spisu z natury:
- odpowiedzialność kierownictwa jednostki za wdrożenie zasad przeprowadzania inwentaryzacji,
- dokumentacja niezbędna do przeprowadzenie inwentaryzacji m.in. harmonogram inwentaryzacji, zarządzenie kierownika jednostki, instrukcje inwentaryzacyjne, arkusze spisowe,
- etapy inwentaryzacji oraz obowiązki osób biorących w nich udział.
- elektroniczna dokumentacja w procesie inwentaryzacji.
- Zasady inwentaryzacji zapasów:
- Leki i materiały opatrunkowe,
- niewszczepialny jednorazowy sprzęt i wyroby medyczne
- wszczepialne wyroby medyczne dostarczone na zasadach komisu.
- Przebieg inwentaryzacji:
- błędy i nieprawidłowości najczęściej popełniane w toku prac
- inwentaryzacyjnych i jak ich uniknąć,
- ruch składników w czasie trwania spisu z natury,
- Ustalenie przyczyn różnic inwentaryzacyjnych
- wyjaśnienie i rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych,
- rozliczenie osób materialnie odpowiedzialnych za stwierdzone niedobory lub szkody,
- protokół końcowy,
- archiwizacja dokumentów inwentaryzacyjnych,
- Niedobory i nadwyżki towarów a koszty i przychody podatkowe.
Termin:
18 października 2024
Prowadzący:
Katarzyna Dankowska – ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych – CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.
Miejsce:
Online
Cena:
595 zł/os. (brutto)
Zapewniamy:
udział, materiały.
Zgłoszenia:
- Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
- E-mail: pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Formularz zgłoszenia
Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.
