Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

« Wszystkie Wydarzenia

Inwentaryzacja zapasów i środków trwałych w podmiocie lecznicznym

18 października, 2024 | godz. 10:00 15:00


PROGRAM :

  1. Rola inwentaryzacji w jednostce na podstawie regulacji prawnych i standardów.
  2. Funkcje, cele, zasady inwentaryzacji.
  3. Metody i techniki przeprowadzania inwentaryzacji.
  4. Terminy i częstotliwość ich przeprowadzania.
  5. Udział biegłego rewidenta w spisie z natury zapasów.
  6. Przygotowanie i organizacja inwentaryzacji zapasów drogą spisu z natury:
  • odpowiedzialność kierownictwa jednostki za wdrożenie zasad przeprowadzania inwentaryzacji,
  • dokumentacja niezbędna do przeprowadzenie inwentaryzacji m.in. harmonogram inwentaryzacji, zarządzenie kierownika jednostki, instrukcje inwentaryzacyjne, arkusze spisowe,
  • etapy inwentaryzacji oraz obowiązki osób biorących w nich udział.
  • elektroniczna dokumentacja w procesie inwentaryzacji.
  1. Zasady inwentaryzacji zapasów:
  • Leki i materiały opatrunkowe,
  • niewszczepialny jednorazowy sprzęt i wyroby medyczne
  • wszczepialne wyroby medyczne dostarczone na zasadach komisu.
  1. Przebieg inwentaryzacji:
  • błędy i nieprawidłowości najczęściej popełniane w toku prac
  • inwentaryzacyjnych i jak ich uniknąć,
  • ruch składników w czasie trwania spisu z natury,
  1. Ustalenie przyczyn różnic inwentaryzacyjnych
  • wyjaśnienie i rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych,
  • rozliczenie osób materialnie odpowiedzialnych za stwierdzone niedobory lub szkody,
  • protokół końcowy,
  • archiwizacja dokumentów inwentaryzacyjnych,
  1. Niedobory i nadwyżki towarów a koszty i przychody podatkowe.

Termin:

18 października 2024

Prowadzący:

Katarzyna Dankowska  ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych – CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.

Miejsce:

Online

Cena:

595 zł/os. (brutto)

Zapewniamy:

udział, materiały.

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

Formularz zgłoszenia

Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.