Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
7 marca | godz. 08:30 – 11:30
PROGRAM:
- Termin złożenia raportu
- Kto jest zobowiązany do jego złożenia
- Kim jest podmiot publiczny.
- Nowy formularz raportu
- Omówienie działu I raportu – dostępność architektoniczna
- Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach
- Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)
- Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach
- Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego
- Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków
- Omówienie działu II raportu – Dostępność cyfrowa
- Omówienie działu III raportu – Dostępność informacyjno-komunikacyjna
- Środki wspierające komunikowanie
- urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących
- informacja o zakresie działalności (głównych zadaniach podmiotu)
- wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji
- Omówienie działu IV – Informacja o dostępie alternatywnym
- Omówienie działu V – Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
Prowadzący: Ewa Plesnarowicz-Durska
Radca prawny, ekspert specjalizujący się w dostępności, ochronie danych osobowych i prawie administracyjnym. Trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy. Świadczy pomoc prawną dla spółek prawa handlowego, jednostek samorządu terytorialnego, i innych instytucji.
Informacje o wydarzeniu
- TERMIN:
- 7 marca 2025
- MIEJSCE:
- Online godz. 08:30-11:30
Cena uczestnictwa:
- CENA:
- 450 zł/os. (netto)
Cena obejmuje:
udział 1 osoby, materiały szkoleniowe.
*CENY OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OCHRONY ZDROWIA, UNIWERSYTETÓW I SZKÓŁ WYŻSZYCH MEDYCZNYCH.
Zgłoszenia:
- Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
- E-mail: pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
DODATKOWE INFORMACJE :
Wymagania techniczne:
- Głośnik / lub słuchawki – niezbędny by słyszeć wykładowcę
- Mikrofon – przyda się jeśli będziemy chcieli zabrać głos, zadać pytanie (pytania będzie też można pisać na chacie)
- Kamera – jeśli zabierając głos będziemy chcieli się pokazać