Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

7 marca | godz. 08:30 11:30


PROGRAM:

  1. Termin złożenia raportu
  2. Kto jest zobowiązany do jego złożenia
  3. Kim jest podmiot publiczny.
  4. Nowy formularz raportu
  5. Omówienie działu I raportu – dostępność architektoniczna
    • Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach
    • Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)
    • Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach
    • Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego
    • Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków
  6. Omówienie działu II raportu – Dostępność cyfrowa
  7. Omówienie działu III raportu – Dostępność informacyjno-komunikacyjna
    • Środki wspierające komunikowanie
    • urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących
    • informacja o zakresie  działalności (głównych zadaniach podmiotu)
    • wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji
  8. Omówienie działu IV – Informacja o dostępie alternatywnym
  9. Omówienie działu V – Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

Prowadzący: Ewa Plesnarowicz-Durska

Radca prawny, ekspert  specjalizujący się w dostępności, ochronie danych osobowych i prawie administracyjnym. Trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy. Świadczy pomoc prawną dla spółek prawa handlowego, jednostek samorządu terytorialnego, i innych instytucji.

Informacje o wydarzeniu

TERMIN:
7 marca 2025
MIEJSCE:
Online godz. 08:30-11:30

Cena uczestnictwa:

CENA:
450 zł/os. (netto)

Cena obejmuje:

udział 1 osoby, materiały szkoleniowe.

*CENY OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OCHRONY ZDROWIA, UNIWERSYTETÓW I SZKÓŁ WYŻSZYCH MEDYCZNYCH.

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

DODATKOWE INFORMACJE :

Wymagania techniczne:

  1. Głośnik  /  lub słuchawki – niezbędny by słyszeć wykładowcę
  2. Mikrofon – przyda się jeśli będziemy chcieli zabrać głos, zadać pytanie (pytania będzie też można pisać na chacie)
  3. Kamera – jeśli zabierając głos będziemy chcieli się pokazać

Formularz zgłoszeniowy