Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

« Wszystkie Wydarzenia

Środki trwałe w podmiotach leczniczych

26 września, 2024 | godz. 10:00 15:00


PROGRAM :

  1. Zasady ewidencji i amortyzacji środków trwałych oraz WNiP wynikające z ustaw o rachunkowości, działalności leczniczej, podatku dochodowym od osób prawnych oraz KSR.
  2. Ustalenie wartości początkowej środków trwałych oraz stosowanie uproszczeń w amortyzacji.
  3. Źródła finansowania środków trwałych i WNiP w podmiotach leczniczych (dotacje, darowizny, kredyty i pożyczki, leasing, inne źródła finansowania).
  4. Modernizacje a remonty środków trwałych.
  5. Amortyzacja bilansowa i podatkowa:
  • zasady,
  • różnice,
  • ewidencja
  1. Obowiązek systematycznej weryfikacji przyjętych okresów ekonomicznej użyteczności i stawek amortyzacji środków trwałych – wprowadzenie regulacji wewnętrznych.
  2. Zasady gospodarowania majątkiem trwałym z uwzględnieniem zasad pozbywania się majątku zużytego i zbędnego:
  • sprzedaż składników majątku,
  • likwidacja składników majątku.
  1. Inwentaryzacja środków trwałych:
  • metody i częstotliwość przeprowadzania inwentaryzacji,
  • odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji,
  • wycena oraz rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych.
  1. Zasady ewidencji środków trwałych – leasing finansowy i operacyjny.
  2. Środki trwałe w budowie (inwestycje)
  • zasady ewidencji środków trwałych w budowie,
  • rodzaj kosztów zaliczonych  do kosztów inwestycji.
  1. Środki trwałe w orzecznictwach oraz w interpretacjach wydanych przez KIS.

Termin:

26 września 2024

Prowadzący:

Katarzyna Dankowska  ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych – CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.

Miejsce:

Online

Cena:

590 zł/os. netto=brutto).

Zapewniamy:

udział, materiały.

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

Formularz zgłoszenia

Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.