Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

« Wszystkie Wydarzenia

XIII Ogólnopolska Konferencja Działów Aparatury Medycznej w Podmiotach Leczniczych – WARSZAWA

20 marca 21 marca


PROGRAM:

20 marca (czwartek)
11:00-11:30rejestracja uczestników, spotkania przy stoiskach
11:30-11:45Rozpoczęcie konferencji
11:45-12:20Zarządzanie cyklem życia oraz optymalizacja kosztów eksploatacji aparatury medycznej? – mgr inż. Anna Panasiuk, specjalistka w zakresie inżynierii biomedycznej i zarządzania aparaturą medyczną. Nadzoruję dostawy, konserwację i kalibrację sprzętu, dbając o jego bezpieczeństwo, skuteczność i optymalne funkcjonowanie. Twórczyni patentu na urządzenie do leczenia kurzej klatki piersiowej, wspierająca innowacje w technologii medycznej.
12:20-12:25pytania
12:25-12:40wystąpienie sponsora
12:40-13:10Proaktywne działania dot. eksploatacji sprzętu medycznego. Czy dział aparatury może wpłynąć na zmniejszenie liczby zgłoszeń awarii sprzętu medycznego? – mgr inż. Kamila Tupica-Fronik, Fizyk techniczny – inżynier biomedyczny od 2007 roku w branży aparatury medycznej. Obecnie pracuje jako Ekspert ds. sprzętu medycznego w PZU Zdrowie. Współpracuje z placówkami medycznymi i projektantami w obszarze inwestycji, technologii medycznej, planowania zakupów i nadzoru nad eksploatacją sprzętu medycznego.
13:10-13:15pytania
13:15-13:30wystąpienie sponsora
13:30-13:45wystąpienie sponsora
13:45-14:45przerwa obiadowa, czas na zakwaterowanie
14:45-15:20Organizacja działu Aparatury Medycznej – zaprezentowanie nowego modelu aparatury medycznej, który w sposób całościowy mógłby zarządzać procesem eksploatacji aparatury medycznej od momentu zakupu do momentu kasacji aparatury medycznej – mgr inż. Michał Smelik, Kierownik Sekcji Aparatury Medycznej w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
15:20-15:25pytania
15:25-15:40wystąpienie sponsora
15:40-16:05Panel dyskusyjny nt. Organizacja Działu Aparatury – dzielimy się przykładami – wystąpienia uczestników
16:05-16:35przerwa kawowa
16:35-16:50wystąpienie sponsora
16:50-17:30Okresowy przegląd techniczny aparatury medycznej – Robert Wykowski, Dyrektor ds. Technicznych Szpitala Bielańskiego.
17:30-19:30spotkania przy stoiskach, dla chętnych warsztaty – w podziale na grupy po 45 min.
Obsługa urządzeń pomiarowych wykorzystywanych przy przeglądzie technicznym aparatury medycznej na przykładzie testerów i symulatorów funkcyjnych FLUKE – warsztaty praktyczne dla chętnych zakończone certyfikatem – Jarosław Dąbek firma MEACO od 11 lat autoryzowany dystrybutor produktów Fluke Biomedical, wiodącego producenta testerów medycznych.
a) testy bezpieczeństwa elektrycznego
b) testy funkcjonalne
20:00kolacja
21 marca (piątek)
09:15-09:45Wdrożenie systemu do nadzoru nad aparaturą medyczną – wyzwania stojące przed inżynierem i działem aparatury medycznej – mgr inż. Iga Maciejewska, inżynier biomedyczny z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze planowania, zakupu i eksploatacji sprzętu medycznego w szpitalach oraz placówkach publicznej opieki zdrowotnej, oraz we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań IT do zarządzania i nadzoru nad sprzętem medycznym. Aktualnie pełni rolę eksperta ds. sprzętu medycznego.
09:45-10:00wystąpienie sponsora
10:00-10:35Odpowiedzialność za serwis wyrobów medycznych i obsługa prawna incydentów medycznych” – Adw. Oskar Luty, Partner w Kancelarii Fairfield, ekspert prawny Izby Polmed, specjalista z zakresu prawa ochrony zdrowia. Autor publikacji naukowych i popularyzatorskich, członek Polskiego Towarzystwa Prawa Medycznego oraz Stowarzyszenia na Rzecz Dobrej Praktyki Klinicznej gcp.pl.
10:35-11:05przerwa kawowa oraz czas na wykwaterowanie
11:05-11:40Narzędzia wsparcia AI – wyzwania dla działów aparatury medycznej – Artur Krawczyk, Prezes Zarządu Warszawskiego Szpitala Południowego.
11:40-12:15Nowe standardy akredytacyjne – zakres wymagań Działów Aparatury Medycznej – Karolina Majchrzak, Starszy Specjalista, Dział Aparatury Medycznej i Sprzętu, SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego.
12:15-12:35Najnowsze trendy wyszukiwania wyposażenia placówek medycznych z wykorzystaniem narzędzi internetowych – Piotr Guzowski
12:35-12:50Panel Dyskusyjny Optymalizacja kosztów, a wymagania PZP – prowadzenie Karolina Majchrzak
12:50-13:10przerwa kawowa
13:10-13:40Wymagania stawiane aparaturze RTG, czy tylko przegląd techniczny – Adam Wardziński, absolwent Politechniki Warszawskiej, wieloletni pracownik Zakładu Higieny Radiacyjnej i Radiobiologii w Państwowym Instytucie Badawczym PZH w Warszawie, wykładowca oraz autor kilku artykułów dotyczących radiacji. Aktywny działacz Polskiego Towarzystwa Badań Radiacyjnych im. Marii Skłodowskiej Curie, a obecnie także przedsiębiorca, założyciel firmy Bozon zajmującej się szeroko pojętą ochroną radiologiczną.
13:40-13:55podsumowanie
14:00obiad i zakończenie konferencji

*Organizator zastrzega sobie prawo do nanoszenia zmian w programie, godziny wykładów mogą ulec zmianie.

Informacje o wydarzeniu

TERMIN:
20 marca 2025 – 21 marca 2025
MIEJSCE:
Warszawa, Hotel Lord, Aleja Krakowska 218

Cena uczestnictwa:

CENA:
1300 zł/os. (brutto)

Cena obejmuje:

udział, materiały, przerwy kawowe, obiady, kolacje.

Ceny zakwaterowania:

Cena nocegu w pokoju 2-osobowym:
220 zł/os. (brutto)
Cena nocegu w pokoju 1-osobowym:
375 zł/os. (brutto)

* CENY OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OCHRONY ZDROWIA, UNIWERSYTETÓW I SZKÓŁ WYŻSZYCH MEDYCZNYCH.

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

Formularz zgłoszenia

Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.

Partnerzy wydarzenia