Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

XIII Ogólnopolska Konferencja Działów Aparatury Medycznej w Podmiotach Leczniczych – WARSZAWA

20 marca 21 marca


PROGRAM:

20 marca (czwartek)
11:15-11:45rejestracja uczestników, spotkania przy stoiskach
12:00-12:10Rozpoczęcie konferencji
12:10-12:45Zarządzanie cyklem życia oraz optymalizacja kosztów eksploatacji aparatury medycznej? – mgr inż. Magdalena Szałapska-Papuga, absolwentka Politechniki Wrocławskiej z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze aparatury medycznej. Zdobywała je w obszarach inwestycji, planowania i realizacji zakupów oraz nadzoru nad eksploatacją sprzętu medycznego w prywatnych grupach medycznych i szpitalach. Obecnie jest kierownikiem Zespołu Standaryzacji Sprzętu Medycznego w PZU Zdrowie.
12:45-12:50pytania
12:50-13:05wystąpienie sponsora
13:05-13:35Proaktywne działania dot. eksploatacji sprzętu medycznego. Czy dział aparatury może wpłynąć na zmniejszenie liczby zgłoszeń awarii sprzętu medycznego? – mgr inż. Kamila Tupica-Fronik, Fizyk techniczny – inżynier biomedyczny od 2007 roku w branży aparatury medycznej. Obecnie pracuje jako Ekspert ds. sprzętu medycznego w PZU Zdrowie. Współpracuje z placówkami medycznymi i projektantami w obszarze inwestycji, technologii medycznej, planowania zakupów i nadzoru nad eksploatacją sprzętu medycznego.
13:35-13:40pytania
13:40-13:55wystąpienie sponsora
13:55-15:00przerwa obiadowa, czas na zakwaterowanie
15:00-15:35Organizacja działu Aparatury Medycznej – zaprezentowanie nowego modelu aparatury medycznej, który w sposób całościowy mógłby zarządzać procesem eksploatacji aparatury medycznej od momentu zakupu do momentu kasacji aparatury medycznej – mgr inż. Michał Smelik, Kierownik Sekcji Aparatury Medycznej w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
15:35-15:40pytania
15:40-15:55wystąpienie sponsora
15:55-16:25przerwa kawowa
16:25-16:55Panel dyskusyjny nt. Organizacja Działu Aparatury – dzielimy się przykładami – wystąpienia uczestników
16:55-17:30Okresowy przegląd techniczny aparatury medycznej – Robert Wykowski, Dyrektor ds. Technicznych Szpitala Bielańskiego.
17:30-19:30spotkania przy stoiskach, dla chętnych warsztaty
Obsługa urządzeń pomiarowych wykorzystywanych przy przeglądzie technicznym aparatury medycznej na przykładzie testerów i symulatorów funkcyjnych FLUKE – warsztaty praktyczne dla chętnych zakończone certyfikatem – Jarosław Dąbek firma MEACO od 11 lat autoryzowany dystrybutor produktów Fluke Biomedical, wiodącego producenta testerów medycznych.
a) testy bezpieczeństwa elektrycznego
b) testy funkcjonalne
20:00kolacja
21 marca (piątek)
09:30-10:05Wdrożenie systemu do nadzoru nad aparaturą medyczną – wyzwania stojące przed inżynierem i działem aparatury medycznej – mgr inż. Iga Maciejewska, inżynier biomedyczny z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze planowania, zakupu i eksploatacji sprzętu medycznego w szpitalach oraz placówkach publicznej opieki zdrowotnej, oraz we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań IT do zarządzania i nadzoru nad sprzętem medycznym. Aktualnie pełni rolę eksperta ds. sprzętu medycznego.
10:05-10:20wystąpienie sponsora
10:20-10:50Odpowiedzialność za serwis wyrobów medycznych i obsługa prawna incydentów medycznych” – Adw. Oskar Luty, Partner w Kancelarii Fairfield, ekspert prawny Izby Polmed, specjalista z zakresu prawa ochrony zdrowia. Autor publikacji naukowych i popularyzatorskich, członek Polskiego Towarzystwa Prawa Medycznego oraz Stowarzyszenia na Rzecz Dobrej Praktyki Klinicznej gcp.pl.
10:50-11:30przerwa kawowa oraz czas na wykwaterowanie
11:30-12:00Narzędzia wsparcia AI – wyzwania dla działów aparatury medycznej – Artur Krawczyk, Prezes Zarządu Warszawskiego Szpitala Południowego.
12:00-12:30Nowe standardy akredytacyjne – zakres wymagań Działów Aparatury Medycznej – Karolina Majchrzak, Starszy Specjalista, Dział Aparatury Medycznej i Sprzętu, SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego.
12:30-12:45Panel Dyskusyjny Optymalizacja kosztów, a wymagania PZP – prowadzenie Karolina Majchrzak
12:45-13:00przerwa kawowa
13:00-13:30Wymagania stawiane aparaturze RTG, czy tylko przegląd techniczny – wykładowca w trakcie ustalania
13:30-13:45podsumowanie
14:00obiad i zakończenie konferencji

*Organizator zastrzega sobie prawo do nanoszenia zmian w programie, godziny wykładów mogą ulec zmianie.

Informacje o wydarzeniu

TERMIN:
20 marca 2025 – 21 marca 2025
MIEJSCE:
Warszawa, Hotel Lord, Aleja Krakowska 218

Cena uczestnictwa:

CENA:
1300 zł/os. (brutto)

Cena obejmuje:

udział, materiały, przerwy kawowe, obiady, kolacje.

Ceny zakwaterowania:

Cena nocegu w pokoju 2-osobowym:
220 zł/os. (brutto)
Cena nocegu w pokoju 1-osobowym:
375 zł/os. (brutto)

* CENY OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OCHRONY ZDROWIA, UNIWERSYTETÓW I SZKÓŁ WYŻSZYCH MEDYCZNYCH.

Zgłoszenia:

  • Poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego poniżej
  • E-mail: pce@pce.com.pl

Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia  zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od  nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.

PŁATNOŚĆ NALEŻY UIŚCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM

KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Dąbrowska BANK MILLENNIUM S.A.

            32 1160 2202 0000 0000 2731 7659

na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI

Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.

Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.

Formularz zgłoszenia

Wypełnij formularz w 3 krokach: 1. Podaj dane uczestnika > 2. Podaj miejsce pracy > 3. Ostatnia zakładka, to informacje o płatniku, dane do faktury oraz (opcjonalnie) dane osoby zgłaszającej, jeśli nie jest to uczestnik. Na końcu pozostaje zaznaczenie wymaganych zgód, ewentualnych dodatków i formularz jest gotowy do wysłania.

Partnerzy wydarzenia