Data: 12 grudzień 2024
-
Ogólne zasady sporządzenia rachunku przepływów pieniężnych – metodą pośrednią z uwzględnieniem rozwiązań KSR.
-
Omówienie różnic między łączną sumą pozycji bilansu a rachunkiem przepływów z działalności operacyjnej - ćwiczenia praktyczne
-
Analiza korekt:
-
korekty niepieniężne,
-
korekty, które nie dotyczą działalności operacyjnej a związane są z działalnością inwestycyjną lub finansową,
-
zasady ujmowania odsetek o charakterze kasowym i memoriałowym,
-
zobowiązania dotyczące działalności inwestycyjnej,
-
darowizna towarów, rzeczy,
-
dotacje otrzymane na sfinansowanie budowy środka trwałego,
-
zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek,
-
dopłaty do kapitału,
-
umorzenie udzielonych pożyczek,
-
wyłączenie zrealizowanych różnic kursowych,
-
Inne korekty i warunki ich powstawania.
-
-
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych z działalności inwestycyjnej – ćwiczenia praktyczne
-
wpływy i wydatki związane z rzeczowymi aktywami trwałymi
-
wpływy ze zbycia środków trwałych
-
zasady prezentacji środków trwałych nabytych w ramach leasingu
-
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych z działalności finansowej – ćwiczenia praktyczne
-
wydatki związane z obsługą finansowania działalności przedsiębiorstwa
-
wpływy z działalności finansowej
-
zasady specyfikacji bilansowej zmiany stanu kredytów i pożyczek,
-
zasady ujmowania i rozliczania dotacji.
-
ujmowanie leasingu w przepływach pieniężnych.
-
Analiza przepływów rachunku kosztów.
-
wykorzystanie rachunku przepływów pieniężnych w analizie płynności finansowej przedsiębiorstwa.
-
analiza wskaźnikowa przepływów pieniężnych
Katarzyna Dankowska - ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych - CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem: pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Czas trwania szkolenia: 10:00-15:00
Formularz zgłoszenia