Data: 26 wrzesień 2024
-
Zasady ewidencji i amortyzacji środków trwałych oraz WNiP wynikające z ustaw o rachunkowości, działalności leczniczej, podatku dochodowym od osób prawnych oraz KSR.
-
Ustalenie wartości początkowej środków trwałych oraz stosowanie uproszczeń w amortyzacji.
-
Źródła finansowania środków trwałych i WNiP w podmiotach leczniczych (dotacje, darowizny, kredyty i pożyczki, leasing, inne źródła finansowania).
-
Modernizacje a remonty środków trwałych.
-
Amortyzacja bilansowa i podatkowa:
-
zasady,
-
różnice,
-
ewidencja
-
Obowiązek systematycznej weryfikacji przyjętych okresów ekonomicznej użyteczności i stawek amortyzacji środków trwałych – wprowadzenie regulacji wewnętrznych.
-
Zasady gospodarowania majątkiem trwałym z uwzględnieniem zasad pozbywania się majątku zużytego i zbędnego:
-
sprzedaż składników majątku,
-
likwidacja składników majątku.
-
Inwentaryzacja środków trwałych:
-
metody i częstotliwość przeprowadzania inwentaryzacji,
-
odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji,
-
wycena oraz rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych.
-
Zasady ewidencji środków trwałych – leasing finansowy i operacyjny.
-
Środki trwałe w budowie (inwestycje)
-
zasady ewidencji środków trwałych w budowie,
-
rodzaj kosztów zaliczonych do kosztów inwestycji.
-
Środki trwałe w orzecznictwach oraz w interpretacjach wydanych przez KIS.
Katarzyna Dankowska - ekspert w dziedzinie rachunkowości, rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej, podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych - CIT. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowiskach: Głównego Księgowego, Kierownika działu Controllingu i Księgowości Zarządczej, Zastępcy Głównego Księgowego w szpitalu publicznym i niepublicznym oraz Głównego Księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Certyfikowany przez zespół Katedry Rachunkowości Menadżerskiej Szkoły Głównej Handlowej pod patronatem Ministerstwa Zdrowia ekspert w zakresie: rachunku kosztów w zakładach opieki zdrowotnej i informacji zarządczej oraz restrukturyzacji i konsolidacji zakładów opieki zdrowotnej. Posiada certyfikat nadający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego przez Ministerstwo Finansów oraz posiada uprawnienia pedagogiczne dla nauczycieli.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem: pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Czas trwania: 10:00-15:00.
Formularz zgłoszenia