Data: 25 czerwiec 2024
-
Koordynator dostępności a pełnomocnik ds. dostępności, różnice, zadania, relacje, czy istnieje obowiązek powołania koordynatora dostępności czy pełnomocnika ds. dostępności? Zespoły dostępności obowiązek czy uprawnienie - zadania zespołów.
-
Audyty/analizy dostępności a monitoring dostępności. Audyty zewnętrzne a audyty wewnętrzne. Terminy przeprowadzania audytów i monitoringu. Koordynator dostępności a przeprowadzanie audytów.
-
Czek-listy do przeprowadzania audytu i monitoringu na przykładowych tabelach audytowych polecanych przez Ministerstwo. Raporty z audytów i monitoringu a zalecenia do wdrożenia.
-
Narzędzia pracy koordynatora dostępności – dokumentowanie zadań. Coroczne sprawdzenia dostępności, protokoły ze sprawdzenia/monitoringu a czteroletnie raporty o dostępności.
-
Standardy dostępności dla podmiotów medycznych – szpitali i poradni - omówienie standardów obowiązujących jako obligatoryjne
-
Jakie obowiązkowe procedury/instrukcje/regulaminy muszą posiadać podmioty w związku z ustawą o dostępności np. Instrukcja obsługi pacjenta z psem asystującym, instrukcja obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami
-
Dostęp alternatywny – procedura, warunki, ewidencjonowanie.
-
Strona internetowa – co umieszczamy na stronie.
-
Standardy dostępności cyfrowej, dokumenty dostępne cyfrowo, prosty język.
-
Zamówienia publiczne a dostępność
Ewa Plesnarowicz
Radca prawny, ekspert specjalizujący się w dostępności, ochronie danych osobowych i prawie administracyjnym. Trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy. Świadczy pomoc prawną dla spółek prawa handlowego, jednostek samorządu terytorialnego, i innych instytucji.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem: pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Wymagania techniczne:
- Głośnik / lub słuchawki – niezbędny by słyszeć wykładowcę
- Mikrofon – przyda się jeśli będziemy chcieli zabrać głos, zadać pytanie (pytania będzie też można pisać na chacie)
- Kamera – jeśli zabierając głos będziemy chcieli się pokazać
Formularz zgłoszenia