Data: 02 lipiec 2019
Czy sprzedaż w placówce medycznej różni się w istotny sposób od sprzedaży do innych instytucji? Na czym polega ta specyfika? Jak działać skutecznie osiągając maximum efektywności przy optymalnym wykorzystaniu zasobów?
Sprzedaż w placówce medycznej jest jak wznoszenie domu – jeżeli wznosimy ściany myśląc jedynie o wznoszeniu ścian, zaś kładąc dach myślimy jedynie o dachu, to może się okazać, że piwnica, ściany, dach i komin zostaną co prawda wybudowane, lecz jako całość nie będą sprawnie funkcjonować.
W istocie rzeczy nie chodzi wcale o to, by wybudować ściany, komin, czy dach, lecz o to, by wznieść dom.
Uczestnicząc w szkoleniu
Czego się dowiesz?
- Jak planować swoje działania, kiedy Klientem nie jest pojedyncza osoba lecz instytucja.
- Na czym polega specyfika sprzedaży do placówki medycznej? Who is who w świecie szpitali, przychodni i zespołów opieki zdrowotnej? Jak zdefiniować i rozpoznać Klienta, czyli tego, kto naprawdę podejmuje decyzje?
- Jakie trzy bariery wystąpią na pewno w rozmowie z Klientem i jak możesz sobie z nimi poradzić.
- Jaki jest Twój naturalny, specyficzny dla Ciebie sposób funkcjonowania w kontaktach społecznych i co z tego wynika? Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę przed, podczas i po spotkaniu z Klientem.
Jakich umiejętności się nauczysz?
- Stawiania sobie celów, które są motywujące i możliwe do osiągnięcia
- Sondowania informacji w rozmowie z Klientem
- Kierowania przebiegiem rozmowy
- Wywierania wpływu na jakość relacji
Czego doświadczysz?
- Wymiany myśli i doświadczeń z osobami, które tak jak Ty, pracują w wymagającym środowisku,
- Inspiracji do kreatywnego poszukiwania sposobów i metod pokonywania barier w sprzedaży,
- Impulsu do rozwijania swoich kompetencji sprzedażowych – poprzez diagnozę swoich mocnych stron/ talentów i obszarów rozwojowych.
To szkolenie trwa tylko jeden dzień, więc nie odpowie na wszystkie pytania, ważne w tym temacie. Jednak z pewnością dostarczy solidnej wiedzy i wskaże priorytety do samodzielnej pracy, którą będziesz mógł podjąć, aby się doskonalić w roli handlowca.
Program
10:00-10:30 Otwarcie. Oczekiwania, cele, reguły, ćwiczenia na rozgrzewkę
10:30-11:45 3 bariery skutecznej sprzedaży –omówienie. Placówka medyczna jako system. Identyfikacja źródła decyzji. Motywy i potrzeby Klientów na rynku medycznym.
11:45-12:00 przerwa
12:00-13:30 „Kolory osobowości” - autodiagnoza silnych i słabszych stron. Typologia klientów i wskazówki jak efektywnie prowadzić proces sprzedażowy z poszczególnymi typami
13:30-14:15 obiad
14:15-15:30 Kluczowe umiejętności komunikacyjne handlowca. Kto pyta nie błądzi – sztuka zadawania dobrych pytań i kierowania przebiegiem rozmowy
15:30-16:00 Podsumowanie i wnioski dla praktyki. Jak stawiać sobie cele, żeby je realizować? Zakończenie szkolenia
Agnieszka Olchawska, wieloletni trener biznesu i coach, związana z branżą farmaceutyczną od 1995 roku. Od blisko 20 lat wspiera firmy działające na tym rynku, prowadząc warsztaty i szkolenia dla zespołów sprzedażowych oraz programy rozwojowe dla menedżerów i pracowników wiedzy.
Pracowała i pracuje dla wiodących firm w branży: Amgen, Astellas, Adamed, Almirall, Bayer, Bristol-Myers Squibb, Exeltis, Ferring, Gilead, Mead-Johnson, MSD, Mundipharma, PRO.MED, Schering-Plough, Solvay, Pliva, Roche Diagnostics, Takeda, Woerwag, Wyeth. A także Medicover, Medycyna Rodzinna i Neomedic. Prowadzi własną praktykę coachingową i trenerską www.spincoaching.pl
Jest współzałożycielką Grupy Teraz, konsorcjum szkoleniowo-doradczego, specjalizującego się w projektach szkoleniowych dla branży farmaceutycznej i medycznej. www.grupateraz.pl
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
-
faksem na nr (022) 890 20 02, 890 20 01
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 21 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
*(netto=brutto)
Polskie Centrum Edukacji jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego.
Wydajemy zaświadczenia o ukończeniu kursu z podstawą MEN:
„§ 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622).”
Formularz zgłoszenia