Data: 17 luty 2021
1. Podstawowe akty prawne dotyczące zamówień publicznych.
2. Rola i zadania Działu Zamówień publicznych oraz osób merytorycznych w przeprowadzeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego.
3. Oświadczenia osób występujących po stronie Zamawiającego – konflikt interesów, Kodeks karny
4. Zasady szacowania wartości zamówienia
5. Opis przedmiotu zamówienia jako istotny element postępowania. Konieczność ustalenia minimalnego zakresu przedmiotu zamówienia.
6. Publikatory postępowań o przetargach i innych trybach. Wyszukiwanie ogłoszeń.
7. Przygotowanie i analiza dokumentacji postępowania:
- Specyfikacja warunków zamówienia, zapytania do swz
- Podstawy wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu
- Wykaz dostaw/usług/robót budowlanych - najczęściej popełniane błędy.
- Referencje i inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
8. Elektronizacja zamówień publicznych. Forma a postać elektroniczna. Weryfikacja podpisu elektronicznego.
9. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – na co należy zwrócić szczególną uwagę (np. zmiany umowy, kary, odstąpienie, obowiązki wykonawcy, podwykonawstwo, podmioty trzecie )
10. Rodzaje podpisów wymaganych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Dokumenty – KRK, ZUS, US – forma i sposób składania, aktualność dokumentów. Analiza nowych rozporządzeń.
12. Pełnomocnictwa – zakres, forma, kiedy są niezbędne?
13. Jednolity dokument zamówienia – sposób właściwego wypełniania
14. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami.
15. Termin związania ofertą i jego przedłużanie.
16. W jakich przypadkach możliwe jest uzupełnianie dokumentów? Zasady i sposób uzupełniania.
17. Wadium w zamówieniach publicznych
- zasady i sposób wnoszenia
- zasady zwrotu wadium
- zagrożenie utraty wadium
18. Przesłanki odrzucenia oferty. Omówienie dotychczasowej praktyki i nowych podstaw odrzucenia.
19. Wybór najkorzystniejszej oferty. Prawa i obowiązki Wykonawcy po otrzymaniu zawiadomienia.
20. Analiza potrzeb i wymagań.Raport z realizacji umowy - zadanie osób merytorycznych.
21. Środki odwoławcze
22. Zagadnienia zgłoszone przez uczestników szkolenia.
Danuta Jaskulska - prawnik, były arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, uczestnik postępowań po stronie zamawiającego, współpracuje z wykonawcami w całej procedurze zamówieniowej, trener z zakresu zamówień publicznych. Szkolenie jest poparte przykładami z dotychczasowej, aktualnej praktyki.
-
poprzez wypełnienie i przeslanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej
-
e-mailem : pce@pce.com.pl
Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres e-mailowy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas potwierdzenia w ciągu 24h oznacza to, że zgłoszenie do nas nie dotarło.
PŁATNOŚĆ NALEŻY UISCIĆ PRZELEWEM PRZED SZKOLENIEM
KONTO: Polskie Centrum Edukacji Anna Osińska BANK MILLENNIUM S.A.
32 1160 2202 0000 0000 2731 7659
na przelewie prosimy umieścić nazwisko uczestnika oraz datę szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
Upoważniam Polskie Centrum Edukacji do wystawienia elektronicznej faktury VAT.
Przy rezygnacji poniżej 14 dnia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia nas z obowiązku zapłaty za szkolenia.
Faktury wysyłane są elektronicznie. Wysyłka korespondencji papierowej (Faktura VAT) koszt 8 zł netto.
Czas trwania szkolenia: 09:00 - 15:00
Wymagania techniczne:
- Głośnik / lub słuchawki – niezbędny by słyszeć wykładowcę
- Mikrofon – przyda się jeśli będziemy chcieli zabrać głos, zadać pytanie (pytania będzie też można pisać na chacie)
- Kamera – jeśli zabierając głos będziemy chcieli się pokazać
Formularz zgłoszenia